Post by disfcomtatawhips on Feb 7, 2022 6:16:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Homescapes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Homescapes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Homescapes 2022 version ▞▞▞
Level 28 har jeg brukt 5 dager på. Kan de brettene bli noe enklere?
Kult spill
Ahşap Blok Yapboz - Blok Oyunu Bulmaca vzh
Helt siden du la "be om hjelp" for de som sliter på noen nivåer i klangrupper, har appen fått flere feil. som for eksempel når jeg trykker på avspillingsknappen, lukket appen umiddelbart av seg selv, og det var frustrerende siden arrangementet avsluttes om 2 dager! vær så snill å fikse det.
Noen nivåer er veldig tøffe å spille når 5 liv er borte... Å vente på nytt liv i 1/2 time er kjedelig
Hvert par spill blir du tvunget til å spille et superhardt nivå. Du kan ikke komme deg gjennom det... du spiller opptil 100 ganger (All moroa sugd ut av spillet) en pengefelle!
For mye på nivå 24
Добро пожаловать в Homescapes, самую уютную игру из серии Scapes™️ от Playrix! Собирайте фишки "три в ряд", чтобы вдохнуть жизнь в очаровательный дом на
Spillet er ingenting som de reklamerer for det....
Dette spillet er så fantastisk og det er fortsatt det beste spillet av alle. Jeg liker spillet ditt med fantastiske grafiske animasjoner og flotte historielinjer. Jeg elsker de små minioppgavene du tilbyr. Dette spillet kan være vanskelig å spille, men når du vinner, vinner du stort.
Den er vel grei
Jeg elsker dette spillet. Det er virkelig fantastisk 👊😉
heilt greit. skulle vært lettere å få hjelpemidler bare.
Super gøy bh spill
Spillet ditt er bare synd! Gi alle vanskelige nivåer til boosteren min går tom...dette er favorittspillet mitt og det gjør meg sint! Jeg har spilt dette spillet siden jeg var 13 år gammel og hvert nivå er tull og beholder pengene mine redusert! Dette omfavner meg totalt!
Én stjerne for den latterlige nye begivenheten "makeover", hvis jeg ville spille et tenåringsspill, laster jeg ned et. Mynter og stjerner er for dyre, to og tre stjerner for å åpne en boks og 900 mynter for å fortsette spillet? Det tar deg evigheter å samle dem.
Am Al if vk,chi Æ
Det var gøy i begynnelsen, men ganske snart ble det klart at dette spillet er lønnsomt å vinne. Nivåene er altfor vanskelige, og det slutter bare å være morsomt å spille når du ikke kommer lenger med mindre du bruker ekte penger. Det tar ikke lang tid før du ender opp med å bruke 10-30+ hjerter på ett nivå, og det suger bare. Hvis du vil spille et spill som har samme konsept som dette, men som er lettere å spille, foreslår jeg at du prøver Matchington Mansion.
Homescapes Boshqalar xul
Vennligst ha et alternativ til å hoppe over hele historien. Noen ganger vil jeg bare fikse rommet for å få bonusene til å passere et nivå. Noen trinn er så trege, for mye historie og kan ikke hoppes over. Historiene bremser meg også i konkurranser. Edit: de har endelig muligheten til å hoppe over dem. Nice.. Andre redigering: dens tilbake, det er noen animasjoner jeg ikke kan hoppe over. Whyyyyyyyy
Får en stjerne for villedende reklame. Spillet viser noe annet på reklamen.
Homescapes פנאי kki
Må opptateres
Fint spill, men annonsene du lager er så kreftsyke at jeg mister motivasjonen til å spille igjen
Puslespill og minispill
Samme problem ny oppdatering gir problemer, sparker meg ut av spillet. Jeg slettet og installerte på nytt, men det samme om og om igjen, jeg er på nivå 4557, kan ikke vente på det på grunn av et oppdateringsproblem
Jeg liker spillet veldig godt, men noen plasser kan bare kjøpes for å passere. Nå som jeg kommer opp dit, i spillet, koster det virkelig alt for mye penger. Med denne hastigheten må jeg slutte å spille! Å ringe det slutter i slutten av måneden/året. Har ikke råd til å fortsette å spille. 😒🙄😪
Homescapes -appen som ikke fungerer på problemet med Android -enheten din, skyldes vanligvis en feil i programvaren. For å fikse dette må du
Veldig aggressiv og frustrerende p2w-modell, med dårlig designet minispill.
Homescapes פנאי kki
Topp søl
Elsker å spille disse spillene på alle forskjellige nivåer, så du vet aldri hva du får neste gang.
Jeg begynte å spille dette spillet som en måte å stresse ned på en tid da jeg trengte en distraksjon. Jeg har spilt i mange år nå, og jeg har avinstallert det et par ganger fordi det ble en stressfaktor i stedet for at det var en måte å redusere på. Jeg føler at skaperne av spillet har gjort det vanskeligere enn lystbetont. Jeg elsker å se alle fargene eksplodere for meg, noe som er behagelig. Men ikke når jeg må bruke penger hver dag noen ganger, til og med bare for å gå videre.
Se de nyeste og beste videoene fra Homescapes på Twitch. Registrer deg eller logg inn for følge Homescapes-strømmere du liker!
artig spill
Elvenar - Android Gameplay HD - YouTube
Spillet må virkelig få oppdatert seg, så vi kan få flere stjerner pr. brett.. Evt. betale mindre for oppdragene. Altfor langteklig..
Hvorfor er bevegelsene i hjemmelandskap nesten i sakte film sammenlignet med hagelandskap? Trenger virkelig litt fart.
for vansjelig å gå videre med noen brett
Jeg liker konkurransene på et så tidlig stadium i spillet. Dens morsomme interiørdecofating-galskap.😎😃😃😃
Oppdater- og bli ferdig
Det var ikke dette spillet reklamerte med🙄 skuffa, jeg var ikke ute etter "match 3 like"...
Spillet er ikke som på reklamen - ingenting av det på reklamen dukker opp. Så hvis man vil spille det som vises på reklamen- skygg unna dette spillet...gjelder homescapes, gardenscapes, fishdom etc.
✌️
Siden så mange dager når jeg prøver å åpne fanen og fullføre oppgavene, viser det at det er en oppdatering på gang mens det ikke vises noen oppdatering i Play Store
Welcome to Homescapes, the most heartwarming game from Playrix's Scapes™ series! Solve match-3 puzzles to restore a wonderful mansion on a
Lang tid for å få stjerner ofte
Homescapes Thông thường qvxf
Homescapes Thông thường qvxf