Post by disfcomtatawhips on Feb 7, 2022 5:59:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Plants vs. Zombies FREE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch bron ▞▞▞
▞▞▞ Plants vs. Zombies FREE 2022 version ▞▞▞
Plants vs. Zombies GRATIS app-beoordeling - Filmrecensies
leuk
hij doet kapot sloom
Plants vs. Zombies FREE Стратегически cfdi
Op zig wel leuk.
Advertenties met af en toe een spelletje - ik zou graag betalen om de advertenties uit te schakelen, maar zo'n optie is er niet. Sorry EA, je bent me kwijt.
De game zelf is wat je verwacht - extreem nostalgisch en leuk om te spelen. Ik had de Adventure-modus voltooid, elke minigame ontgrendeld en elke plant gekocht, alleen voor mij om op een dag in te loggen en te ontdekken dat alles weg was. Het lijkt erop dat er geen manier is om alle gegevens terug te halen en aankopen te herstellen, dus ik stop er gewoon mee en kies ervoor om de game te verwijderen. Bedankt
toen ik het spel al een tijdje speelde en dus al ver werd mijn account niet zomaar terug gezet naar level 1 helemaal over nieuw dus
dit is het allerleukst spel terwereld
Ik kan het niet eens 1 ster geven. Te veel advertenties. Veel te veel. Dit spel was vroeger leuk en vertel me alsjeblieft niet dat ik de advertentievrije versie moet kopen
Deze game was zo leuk om te spelen, met geweldige strategie, maatwerk en de microtransacties en advertenties waren begrijpelijk. Sleutelwoord, het WAS leuk om te spelen. Gisteren, zoals veel mensen in deze recensies, verloor ik mijn voortgang zonder schijnbaar reden, en ik was ook zo ver! Dat alleen al is wat de beoordeling voor mij naar beneden heeft gehaald.
Ik geef het een driesterren omdat het soms moeilijk is en ik had deze game vroeger, maar alsof het moeilijk voor me was, dus ik heb het verwijderd, maar toen op mijn telefoon heb ik het opnieuw gedownload omdat ik alle gemakkelijke niveaus opnieuw wil doen
Back up Plants vs. Zombies 2 (PvZ 2) using iCloud on iOS, and Google on Android to keep progress across multiple devices. Jump to: iCloud. Multiple devices.
Het zal mijn gegevens niet synchroniseren!!! Het kostte me een eeuwigheid om het spel te voltooien !! Niet aanbevolen bewerken: zoek pvz hackt gratis mods en je kunt de gehackte versie van het spel krijgen lol
Ik kan alleen maar zeggen: geweldige herinneringen
Was ok, zelfs met alle advertenties totdat het spel crashte en al mijn voortgang weg was, ik heb er zelfs aan gedacht om het te kopen, maar nu gedeïnstalleerd.
Plants vs. Zombies FREE Diskarte jaw
Goeie klassieker die niet snel verveelt
Deze app had een paar jaar geleden een veelbelovende toekomst, niets van de gameplay veranderde echt, maar de ervaring als geheel veranderde in de loop van de tijd in een enorme geldgreep. U kunt niets doen zonder tussendoor verschillende advertenties te zien. Hoewel het nog steeds een leuk spel is, zou ik het iedereen aanraden die op zoek is naar een geweldige manier om de tijd te doden, maar onthoud, na een level, Ad. Voor een niveau? Advertentie. Wil je wat bonusspellen spelen? Ad, wil je wat gratis mest? Advertentie. Gratis insectenspray? Advertentie. Toch nog leuk.
Er gaan al langer geruchten dat Plants vs. Zombies: Garden Warfare een vervolg krijgt en een officiële aankondiging hangt dan ook in de lucht,
De game zelf is leuk, de belachelijke hoeveelheid advertenties niet. Ik vind advertenties in mobiele games niet erg, het hoort erbij. Ik vind advertenties die ik 2-3 keer moet afsluiten om te sluiten, advertenties die mogelijk de hele app kunnen dwingen opnieuw te starten, of advertenties die nodig zijn om van alle schermen te wisselen, inclusief het terugkeren naar het hoofdmenu. Het is ook frustrerend wanneer advertentiegerelateerde inhoud niet werkt, ondanks dat advertenties in elke andere vervelende en niet-gunstige (voor de speler) hoedanigheid werken.
GEEF GEEN DIME AAN DIT SPEL: Je voltooit de campagne twee keer, nadat je de $ 4 hebt uitgegeven om alle advertenties te verwijderen, en zoekt dan naar andere dingen om te doen in het spel. Je wilt geen geld uitgeven om munten te kopen (omdat er geen manier is om je voortgang op te slaan, dus als de app wordt verwijderd, ben je dat geld kwijt), dus je zoekt naar munten in het spel via de eindeloze modus (de beste manier om doen). Na een tijdje kun je niet meer eindeloos openen. Crasht elke keer en EA heeft niets gedaan om het in 2 JAAR op te lossen. Hoe handig.
Plants vs. Zombies™: De strijd om Neighborville - PlayStation
Klassiek spel. Super leuk. Het enige probleem is dat wanneer ik onbeperkt overleving probeer te spelen, de app crasht.
ik hield van dit spel en doe dat nog steeds, maar toen ik het vandaag probeerde te spelen, kreeg ik zoals gewoonlijk een advertentie, maar het spel crashte. toen ik het opnieuw opende, was al mijn voortgang gewist. het zou vijf sterren zijn, maar dat maakte me gewoon kwaad en ik de-installeerde het spel.
De app slaat mijn voortgang niet op. Ben al meerdere keren opnieuw bij level 1 moeten beginnen, dit is erg jammer. Voor de rest wel een heel leuk spel. Ook erg veel reclames
Heb de originele versie geruime tijd geleden gekocht en ben onlangs teruggegaan om het opnieuw te spelen. Het is niet langer beschikbaar en wordt hierdoor vervangen, waardoor ik opnieuw moet betalen om advertenties te verwijderen die er niet op het origineel stonden. Zal zeker niet opnieuw betalen omdat dit uiteindelijk waarschijnlijk zal worden vervangen door een "Meer gratis" versie die om een nieuwe betaling zal vragen om dezelfde advertenties te verwijderen. De gameplay is iets anders en is niet zo goed als het origineel dat ik eerder had gekocht.
Plants vs Zombies 2 free || Pinata Party 21 Januari 2022.
Advertenties zijn één ding, maar dit zijn lange en extra irritante video's en het is niet altijd duidelijk hoe ze te sluiten en terug te gaan naar het spel. Het is ook een FN ENORM datazwijn. Vermoedelijk vanwege de lange videoadvertenties tussen de levels. Vliegtuigmodus helpt hierbij wel, maar dat zou niet de oplossing moeten zijn. Het spel zelf is geweldig en wat ik me herinnerde van jaren geleden. Maar de advertenties en het dataverbruik verlagen mijn beoordeling
Mn voortgang 2x kwijt op 4 Dagen tijd. (Mijn save game twee keer verloren in vier dagen)
Ik was dol op deze app. Gisteravond was ik op het laatste niveau (het baasniveau) en ik moest het pauzeren omdat mijn telefoon aan het sterven was. Ik werd de volgende ochtend wakker, klaar om mijn level af te maken en naar avontuur 2 te gaan. Alles reset en nu moet ik alles opnieuw spelen. Al mijn prestaties zijn weg, samen met mijn Zen-tuin en al het andere. Ik wilde niet opnieuw opstarten. Ik speel dit spel al mijn hele leven en dit is nog nooit eerder gebeurd. Het heeft me heel boos gemaakt. Al mijn munten en al mijn harde werk.
Pvz 2 is leuker
Pou Casual lauq
Ik heb dit spel een paar maanden geleden gedownload en heb er enorm van genoten. Tot de update van 7/2019. De tekst op sommige knoppen en dialoogvensters is nu bijna niet meer te lezen. Het zal voor veel mensen volledig ontoegankelijk zijn. De ergonomie van het spel is nu absoluut belabberd voor de linkerhand. Omdat ze het huis hebben vergroot en het speelveld hebben verkleind, moet de linkerduim veel verder in het scherm reiken om ergens op te tikken, en dit kan voor sommige mensen tot problemen leiden. En waarom zou je de ruimte die het huis inneemt überhaupt veranderen? Het voegt letterlijk helemaal niets toe aan de gameplay. Ik hield echt van de manier waarop het oude avontuur je gewoon door het spel leidde, in plaats van dat de speler moest kiezen welke niveau(s) hij wilde spelen zoals ze nu doen. Ik geef deze een ster vanwege de update. Als ze het hadden gelaten zoals het was, had ik er vijf gegeven. Dus hey, Electronic Arts: hoe zit het met het geven van mensen de keuze om op de klassieke interface te spelen in plaats van deze nieuwe, wat klote is?
Plants vs. Zombies™ 2 9+ - App Store
Te veel advertenties, ik wou dat we de tijd konden terugdraaien waar ze niet bestonden
Ik kan hem niet downloaden! Doe eh wat aan!!!
Wat is daar leuk aan, het is oud eeeeeeh
Mwah. Ik heb hier ooit voor betaald, nu is het gratis en elke advertentie crasht het spel. Je hebt geluk dat ik het een 3 heb gegeven.
Een volledig nieuw actie/strategie spel van PopCap, de makers van Bejeweld en Peggle! Zombies vallen je huis aan en je enige verdediging is je arsenaal
De klassieke ervaring, maar dan met advertenties en in-game aankopen 😔. Waarom heb je dit spel gespeeld?!
Dit is wel leuk alleen als je jet gaat downloaden
Plants vs. Zombies FREE Strategie zpci